אפרת צור

0.0

(0)

תל אביב

טיפול רגשי
תל אביב

קצת על אפרת צור

פסיכולוגית מתמחה בפסיכולוגיה קלינית
:תחומי טיפול
דיכאון, חרדה, חרדה חברתית, טיפול במצבי אבל ושכול, טיפול במצבי משבר, טיפול דינמי ממוקד, טיפול נפשי, טיפול פסיכודינמי, טיפול פסיכולוגי, טיפול/ייעוץ אונליין, ייעוץ טיפולי, פסיכותרפיה
 

מטפלת בבוגרים צעירים ומבוגרים בקליניקה פרטית בלב תל אביב. מטפלת בגישה פסיכו-דינאמית ומשלבת כלים טיפוליים נוספים מגישות שונות (לדוגמה: CBT).

בעבודה עם אנשים עם חרדה חברתית וחרדת במה משלבת עבודה פרקטית ומחשבתית הכוללת עבודה עם כלים מעולם המשחק והאלתור. טיפול מסוג זה מתאים למי שמעוניינים לשפר את העמידה שלהם מול קהל, יכולת הדיבור השוטף, התבטאות מילולית גמישה וזורמת, יכולת ההקשבה הבינאישית והתעוזה לבטא את העולם הפנימי.

בעלת נסיון טיפולי עם אנשים החווים דכאון, הפרעות מצב רוח, הפרעות חרדה, חרדה חברתית, קשיים בעולם הזוגיות והרווקות, פגיעה בערך העצמי, קשיים ביחסים בינאישיים, מצבי רוח קיצוניים ומציפים, התמודדות עם משברי חיים חווית חוסר מימוש עצמי ועוד. 

אני מאמינה בדרך משותפת ובקשר טיפולי אשר מאפשר מרחב בטוח ולא שיפוטי עבור המטופל, לחקור ולהכיר את עצמו. מדובר במסע משמעותי אשר יכול לאפשר שינוי והתפתחות אישית. 

מהם ההכשרה והניסיון של אפרת צור?

תואר שני (MA) בפסיכולוגיה קלינית גרונטולוגית, המרכז האקדמי רופין

תואר שני (MA) בפסיכולוגיה חינוכית, עם התמחות בלקויות למידה, המרכז האקדמי פרס

תואר ראשון (BA) בפסיכולוגיה ובלשנות

הכשרות שונות בתחום המשחק והתיאטרון

 

ניסיון מקצועי

מרפאה לבריאות הנפש, תרצ"ו חולון: טיפולים פרטניים ואבחונים פסיכו-דיאגנוסטיים.מרפאה לבריאות הנפש, בית החולים הלל יפה: טיפולים פרטניים ואבחונים פסיכו-דיאגנוסטיים.השירות הפסיכולוגי החינוכי רחובות: טיפולים פרטניים, אבחונים פסיכו-דידקטיים, הדרכות הורים, הדרכות וליווי מקצועי למורים.

איך מגיעים לאפרת צור?

חוות דעת על אפרת צור

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

שפות: עברית

קהל יעד: צעירים, מבוגרים

תפריט נגישות

תנו לנו למצוא לכם פתרון

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם עם הצעה מעולה